måndag 20 juni 2011

Det var hårfint!



I går kväll när jag gick och la mig satte jag väckarklockan på ringning (5.00) vaknade 5,30 :O med ett ryck!
Hmm... något var fel... väckte Chris och sa vi har försovit oss... Klockan har inte ringt!


Alltså, inte försovit oss så vi på något vis skulle komma försent men dock! Inte lika god tid på oss som vanligt!
Kollade klockan va det var ställt på ... 20.00...hahaha!
Chris hade ändrat den i fredags när han sov innan han skulle iväg och jaga :)) Visst hade det varit fint och sova halva dagen och komma försent till jobbet :)))
Ha en underbar dag allihopa :) För det ska jag försöka ha!
Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Som det kan bli :-O)
    Omvälvande men skönt då det ordnar upp sig och man känner jämvikt

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Hahahaha,, ja detta med klockor och ringningar.
    Jag höll på att försova mig en gång i tiden när jag körde buss och började klockan 23.00 en lördagskväll,, hade varit fint.
    Försova sig då, men jag hann även om det vart liiite småstressigt.

    Ha nu en helt underbar midsommarvecka.. // Kramar Annelie

    PS. Måste villigt erkänna att jag har varit dålig på att både läsa och kommenterat mina vänners bloggar, sen så har jag inte kunnat kommentrat den som har blogspot, men nu är jag med igen DS.

    SvaraRadera
  3. Haha tur man har en inbygd väckarklocka, en reserv! Kram

    SvaraRadera
  4. oh man blir så knäckt när sånt händer, kan förstöra hela dagen! :)

    SvaraRadera