måndag 20 juni 2011

Ångest!


Hjälp jag får ångest!
Jag har helt missat att dotterns kille är bortrest på midsommar... och hon tycker inte att det gör något att vi åker iväg och att hon är själv!
Men jag tycket inte det känns bra alls! Vi ska åka redan på torsdagen är det tänkt...
Som det känns nu väljer jag att vara hemma... för det känns så taskigt mot henne!
Och hon går ju faktiskt först! Ja.. det är ju inte så att hon är liten och hjälplös på något sätt. Men mitt mamma säger att det är inte okej! Vem vill vara själv till midsommar?
Samtidigt har vi ju sett fram emot att spendera helgen ihop med Wiro och Per. Och nu blir ju dom säkert besvikna... Men pratade med Wiro i går och hon förstår mig precis, men samtidigt vill jag inte grusa deras planer... och som tur är så ska dom vara fler så dom får säkert kul utan oss.... men det är inte utan man får  ÅNGEST!
Så just nu är det Bye Bye till Halmstad och Hej till att vara hemma! Vi kan säkert ordna så det blir trevligt och mysigt ändå!

2 kommentarer:

  1. Förstår absolut din ångest... fast midsommar blir säkert toppen ändå. :-)
    Kaffemaskinen kommer att gå varm här hemma framöver känns det som... fniss... :-)

    SvaraRadera
  2. Förstår det inte känns så kul, men kan inte hon följa med upp?=)

    Var så god, Anna är toppen! =)

    SvaraRadera