söndag 19 juni 2011

En härlig dag!

Dagen började med sovmorgon! Kan meddela att det behövdes verkligen!
Frukost och sen lite fixade. Har fortfarande en tröja här som vi inte vet vems det är... och en burk!
Så är det när man har fest! Får väl skriva ett inlägg på FB ..Upphittat :)))
Jen kom över en sväng, hämtade glas, cykel och lite annat som var hennes :) Precis när Jen kör så kommer Annika och Mini. Dom kom för att lämna min vinst, jag var med och tävlade om ett set med top och trosa till Natalie:) Så fint... vilken underbar kvalité. Priset kom från TryMe Kolla på hemsidan här! Där finns även vart du kan hitta återförsäljare.


Jag fick med en present... det doftar helt underbart om den... bad ♥... alltså att ha i badet :) Men Natti snuvade mig på den... haha! Vi har inget badkar..Men det har hennes pojkvän :)


Sen så det blev Nybakade scones och Jordgubbskräm till lunch :) Och en massa snack och skratt!
Super trevligt! Det kommer helt klart att bli fler träffar :) Chris tyckte också att de var jätte trevlig och lätta att umgås med!



Dom hann inte mer än att åka från Nettan och Nettan dök upp för att hämta sina cyklar som var kvar här sedan fredagens bravader :) Missade ni det... Läs Här :)

Sen blev det grillad vildsvinsfilé och pastasallad till middag :) Mums!


Och kvällen avslutade vid med en film... Maria Wern - Alla de stillsamma döda! (kommer en recension på den sen)
Jag och Natti älskar ju svenska deckare... Chris är inte lika förtjust!
Men nu ska jag avsluta kvällen med att stupa i säng!
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Åh...jag blir helt sjuk av dina goda recept.............;o)))

    SvaraRadera