söndag 9 juni 2013

Reddville för smarta tjejer



Reddville är sajten för dig som letar efter bra prisvärda tamponger!
Köpa R.E.D.D. Tampons
Tampongerna kommer levererat till dig direkt direkt hem i brevlådan en gång i månaden.
Du komponerar själv antalet tampongboxar samt vilka storlekar du önskar i storlekarna Mini, Normal och Super.
Alla tamponger kostar dessutom lika mycket, REDD är helt enkelt framtidens tampongföretag!

Du kan även gå med i R.E.D.D. Free
R.E.D.D. Free erbjuder tamponger som skickas hem till dig - helt gratis!
Detta möjliggörs tack vare fantastiska samarbetspartners som sätter skräddarsydd reklam på tampongboxarna kan vi i vår tur erbjuda dig tamponger helt gratis!
Du betalar med information om dig själv och besvarar i varje kampanj en marknadsundersökning


Super bra! Denna gången så fick man testa Absolut Torr, våtservetter!
Helt suveräna, provade mina till dotterns Examen i fredags, i verklig högsommarvärme... och vet ni...Det FUNKAR! Jag svettades inte om fötter eller under armarna där jag provade mina servetter... Super härligt! Imponerad faktiskt!

Säg till om ni önskar en inbjudan, bara meddela mig er e-mailadress. Svårare än så är det inte :)



1 kommentar:

  1. Servetterna lät ju bra och de andra behöver jag inte längre :)
    Ha en skön forstatt bra dag, hoppas de gick bra och klippa .)
    Kram

    SvaraRadera