torsdag 9 december 2010

En torsdag som alla andra.... eller?


Nja kanske inte för alla, inte för Chris i alla fall :) Han lyckades äntligen skjuta det där vildsvinet som gäckat honom i natt, eller i går kväll ska jag väl säga. Strax efter 21 i går kväll så ringde han och berättade att ÄNTLIGEN! hade han skjutit.
Vi trodde nästan det gått troll i det för så fort Chris kört hem kom de eller om han körde dit senare hade de redan varit där ..hihi!
Det hade i alla fall betar så vi får väl se dem sen när de är monterade.(Om de är fina)

Jaha... vad står på programmet för idag då... jobba, sen inköp... ska baka Lussekatter på fredag ihop med Emily.
Och så ska vi äta en god middag ihop och dricka något gott vin.
Sen ska hon nog sova över här och på lördag åker vi alla in till stan ihop, jag och Chris ska gå och handla Julklappar :)
Blir säkert en jätte mysig fredag!
Men nu är det ju bara torsdag och jobbet kallar!
Dags att göra vid sig!
Tjingeling!

8 kommentarer:

  1. Godmorgon Maya!

    Här mötte julen och det är ju inte konstigt. Nu är det inte länge tills den är här på riktigt! Schemat är späckat, bäst att sansa sig så att tiden inte springer iväg. Gott att suga lite på karamellen... ;-) På tal om det ha en go dag!

    SvaraRadera
  2. God Morgon
    Låter som du ha full rulle jämt... har du ingen *slappadag* å tar de lite lugnt...

    PS: kaos på jobbet!!!

    KraM ha en bra dag min vän

    SvaraRadera
  3. Nämen har du gjort om igen?:) Det här var faktiskt finare!
    Blir det vildsvin till jul nu? Tack för alla sillrecept, se om jag hinner prova något till jul! Kramkram

    SvaraRadera
  4. Låter som du kommer få en mysig morgon dag iaf :)

    nej någon igelkott blir det inte på tavlan :)

    SvaraRadera
  5. Så himla fin din blogg är nu! Julig och grann!

    Skönt att han fick tag i svinet till slut :)
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Låter som du har en härlig dag framför dig!
    Ja prickar är ju fint men passar inte överallt som du säger :)
    Ha en toppen dag!

    SvaraRadera
  7. Det är så tråkigt att inte få dricka alkohol då man tar de piller jag måste ta. Min födelsedags middag får jag skåla i lättöl jag som tycker vin är gott till god mat.

    SvaraRadera
  8. HEJA CHRIS !!!! VI AVSKYR VILDSVIN HAN FÅR GÄRNA KOMMA HIT OCH SKJUTA DOM VI HAR MÅNGA !!! Då blir det Vildsvinsstek till helgen då förmodar jag ??!! Ha en fin dag nu !

    SvaraRadera