tisdag 9 augusti 2011

Varning!!!!!



Tänkte det kan ju vara bra för er som är på dateing sidor eller kollar kontaktannonser att veta :) Och samma sak hur man ska tolka sin partner när man väl funnit varann!


Kvinnors svenska språk i kontaktannonser

1. I 40-årsåldern = fyller 50 i år
2. äventyrlig = har legat med alla
3. vältränad = saknar bröst
4. medelmåttigt utseende = ful som stryk
5. vacker = patologisk lögnare
6. ständigt leende = går på droger
7. emotionellt säker = går på medicinering
8. feminist = fet
9. fri själ = knarkare
10. rolig = irriterande
11. new age = kroppshår på fel ställe
12. öppet sinne = desperat
13. utåtagerande = pinsamt högljudd
14. passionerad = sjaskigt fyllo
15. professionell = bitch
16. mullig = fet
17. något överviktigt = sjuklig fetma

Kvinnors svenska språk i vardagen

1. Ja = Nej
2. Nej = Ja
3. Kanske = Nej
4. Vi behöver = Jag vill ha
5. Jag är ledsen, men... = Du kommer att få ångra det här
6. Vi behöver prata.... = Nu har du ställt till det...
7. OK, gör som du vill = Passa dig jävligt noga
8. Jag är inte alls arg = Klart jag är arg, din idiot.
9. Vad du är uppvaktande ikväll = Tänker du bara på sex?

Mäns svenska språk i vardagen

10. Jag är hungrig = Jag är hungrig
11. Jag är sömnig = Jag är sömnig
12. Snygg klänning = Snygg urringning
13. Jag älskar dig = Jag vill knulla nu!
14. Jag har tråkigt = Vill du knulla med mig?
15. Ska vi dansa? = Vill du knulla med mig?
16. Kan jag ringa dig nån gång? = Vill du knulla med mig?
17. Ska vi gå på bio? = Vill du knulla med mig?
18. Får jag bjuda dig på middag? = Vill du knulla med mig?

Tack till Micke som delade mig sig av denna på Facebook :)))) 

15 kommentarer:

  1. HAHA *asg* jag lånar nog den.. :-) Hihi

    Kraam å ha en fin fin dag!:)

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Den var jättebra! Nu kollar jag aldrig dating-sajter, men om jag börjar ska jag komma ihåg att kolla här först! :-) Hoppas du får en fin vecka! Kram! ♥

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha ha... den stjäl jag nog till min blogg. Har ju haft en liknande angående annonsering av hus, men den här var riktigt kul. Ha en skön vecka!

    SvaraRadera
  4. Haha, ja, man får allt hålla koll lite på språket om man läser annonser :P

    SvaraRadera
  5. Tack fina du! <3

    Btw - Hahaha vad bra inlägg det här var!! //Från en morsa i dejtingdjungeln ;)

    SvaraRadera
  6. Haha.. vilken annons ;) Kram

    SvaraRadera
  7. Hahahaha! Underbart! =)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Helt underbar! :D
    Den där statusen har inte nått mina vänner än tror jag. (Eller också har jag kikat för dåligt på Facebook på sistone...)
    Annonsen var ju klockren också! :D

    SvaraRadera
  9. Hahaha!!! :-) Har varit en del på dejtingsidor tidigare och måste säga att det ligger en del i det.
    Annonsen är underbar!!

    SvaraRadera
  10. Hahahahhaha den första är ju bara för bra!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  11. Roligt inlägg = Så jäkla sant

    SvaraRadera
  12. Haha...detta var ett kul inlägg. ;)

    SvaraRadera