tisdag 9 augusti 2011

God morgon eller?


Jag vet inte om det är en god morgon idag... sovit uruselt!
Klockan var nog 3 innan jag somnade och sen vaknade jag flera gånger efter det! Hmm... inte likt mig!
Finns inget värre än när man ligger så där och snurrar!

Gårdagen var jätte mysig, ända tills jag kom upp och och upptäckte min cykel var borta från stället jag parkerat den på! Så det var bara att promenerade hem till Jen...istället för cykla... så irriterad!
Sen slog det mig... kan det vara så att Natalie tagit den för hon var sen när de skulle till Tjärö?
Smset skickades och svaret som kom tillbaka och gillades :)) Hon hade lånat den :)))))

Sen blev det en mycket trevlig eftermiddag hos Jen, vi käkade lunch och jag hjälpte Jen med lite måsten!
Sen satte vi oss i solen och åt lite ost och drack rosévin på eftermiddag och då kom fina Nicke och umgås med oss... hans väninnor som han så fint uttryckte det! Vi blev lite abrupt av brutna av att himlen blev kolsvart och det började blåsa som bara den!
Nicke på ost och kex med väninnorna :)

Sen öppnade sig himlen och det spöregnade och åskade som bara den..lite lagom till Nicke skulle hem och laga mat till sin Lotta :) ♥ Sorry Lotta att han var sen...vi lånade bara honom för någon timme :)
Och jag tror inte han var så hungrig...

Men nu ska jag slå lite mer kaffe i mig så jag vaknar till och kolla mail... var ju duktig och rensade den häromdagen... var "bara" 9562st i inkorgen!!!!
Tjingeling!


3 kommentarer:

  1. Gottigrisar!! fniss!! Kicka

    SvaraRadera
  2. Så snopet att cykeln var bort, men tur att den inte var snodd, för cyklar är inte billiga idag. Kram

    SvaraRadera
  3. Hur länge har du semester till??

    Jag börjar att jobba på torsdag än så länge känns det ok.

    Så du har sett den nya med Matt Damon. Jag vill med se den men det har varit uthyrd när vi ska hyra den. Får se om den är ledig till helgen.

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera