söndag 12 februari 2012

Oj oj oj!!!!

Vad jag har varit seg idag... vilket PARTY det var hos Annika och Mini i går!
Jag hade sjukt kul! Dom är helt fantastiska!


Vi fick order om att käka något innan för det blev bara snacks... Jo...självklart käkade vi innan...  Så Annika... det var därför vi inte kunde sätta i oss mer av all paj och sallad, kakor och massor med snacks av alla dess sorter du bullat upp med Allt var gudomligt gott!
Jag och Chris promenerade hem på natten i snöyran... och det var väl behövligt :)))) Annars hade jag nog varit i ännu sämre skick idag :))
Tack snälla ni för en fantastisk kväll/natt ♥ 

7 kommentarer:

  1. skickar en go kram till dig min fina vän....Ha en underbar vecka......

    SvaraRadera
  2. Men ser man på.....stångadans också ;-), verkar vara ett party i god stil.

    Så kul att läsa att du är ute och roar dig.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. hahaha du det krävs nog rätt mycket träning om jag ska bli en muskelknutte haha. :)

    Vad skönt att det känns bättre!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga partybilder, skönt o gå hem så man blir lite pigg som sagt :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hahahahha så galna vi ser ut allihopa!
    Tusen tack för i lördags. Det var superkul! Ps: (det var fler än Chris som inte var förtjust i pajerna så det var ingen pik) ;)
    Vi kom i säng 05.00 och Junior väckte oss 10.00... grrrrrrrrrr ;)

    SvaraRadera
  6. Åh vad kul. Precis vad du behövde efter senaste tidens tråkigheter ju!

    SvaraRadera