tisdag 28 september 2010

God morgon du mörka Tisdag!



Finns det någon årstid vackrare än Hösten? Eller Mysigare?
Med sina sprakande färger...  viden som viner, regns som piskar mot fönstret medan man sitter innanför framför brasan?

Kan berätta att kursen va givande, fick lite ny input ...så nice :)
Har även en kurs på torsdag... ska bli spännande.

Jag hoppas den kommer ett par sköna dagar till helgen... ser verkligen fram emot en runda längs havet, dricka vin och snacka gojja med underbaraste vännen Jenny :)
Om nu allt går enligt mina önskemål!
Chris ska ju iväg i helgen och kommer först hem på tisdag... så jag blir gräsänka ett par dagar igen! 
Men det går ingen större nöd på mig *Ler*
Tycker om att vara själv med, fast denna gången hade jag önskat att jag kunde följa med honom.
Men det får bli nästa gång!

Idag blir det jobb, sen fixa lite där hemma... tvätten tar ju ALDRIG slut *suck*

I går mötte jag Natti och Lucas på stan så var vi och bokade tid hos frissan till henne, klippning och färgning.
Så hon kan bli lite fin.

Irriterad var jag i går för någon IDIOT har sparkat sönder hennes cykel :( så nu måste vi lämna iväg den igen! Usch vad det är tråkigt med folk som inte kan låta andras saker vara ifred!

Men nu är det snart dags att ge sig av, ska säga god morgon till några av mina blogg vänner först bara!
Hade väldiga problem i går med att komma in på ett flertal sidor... så jag gav upp!
Men ska prova susa runt lite nu!
Ha en fin dag!
Tjingeling

8 kommentarer:

  1. Godmorgon, ja hösten e fin med alla färger, ska fota lite när solen skiner.
    Va tråkigt att hennes cykel alltid blir utsatt, sabotage!!
    Ha en bra dag! kram

    SvaraRadera
  2. God morgon mörka blåsiga JAHA å nu regnar de...
    Cykeln = otur *stackare*

    JA bra jag fick förlängt va ju för ja blev sjuk. HUA MEJ vilket väder får bli buss idag me då... få se om ja orka gå hem idag oxå
    (läkarens order va EJ gå UTAN ska cykla/simma) Mend e klart regnar de massa så...HAHA

    HA EN BRA DAG!!!
    Kramar Om

    SvaraRadera
  3. Hej gumman.
    Jo, hösten har så underbart vackra färger i sin skrud. Så läckert när frosten biter in i de allt från ljustgula till mörkaste vinröda löven.
    Idioter som förstör för andra finns det gott om tyvärr. Hoppas ni får tag på vem det var.

    En fin dag till dig och de dina :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Morron ! Solen skiner från en klarblå himmel så jag hoppas på att kunna ta några kort under min promenad. Ha en bra dag !

    SvaraRadera
  5. ÅH vilken vacker bild, det är så fint med alla färger på hösten!

    Det är ingen fara hihi, inte dina hemtrakter ju :)
    Ha det så bra idag!

    SvaraRadera
  6. Ja lite trist är det...Men får sminka mig fint på lördag när jag firar min födelsedag :)

    SvaraRadera
  7. Nääee.. har de varit på hennes cykel IGEN..???
    Fan var ARG man blir på idioterna..

    Mmm.. hösten kan vara fin när det är riktigt vackert väder, ganska så varmt ute, träden har otroligt vackra färger osv.. men tyvärr äré ju sååå sällan det är så.
    Så, jag är absolut ingen höstmänniska.

    Ha det bäst och sköt om dig.. // Varm kram Annelie

    SvaraRadera
  8. Hej på dej! mysig och mustig... läckra färger och goda grönsaker... Oj vad jag blev sugen på soppa ;-)

    Ja, man kan ju undra varför man måste sparka på saker... och framför allt andras!

    SvaraRadera