måndag 4 juli 2016

Studentfirande och Examen 2016

 
Äntligen har jag fått samlat ihop bilderna från studenten och examensfesten för Amanda, Elina och Wassim.
Festen hölls hemma hos Linus och Elina i Oversholm.
Perfekt med partytält så vi alla fick plats.
 
En väldigt trevlig eftermiddag/kväll med släkt och vänner.
 
Amanda och Wassim var så fina, här på bild med Amandas pappa Anders.
Och så jag, Melanie och Erik.

Det bjöds på en fantastiskbuffé med så mycket gott!

Så kul att träffa alla!
Melanie trivdes fantastiskt bra och hon älskar potatissallad :)
 
Jag, Erik och Emma ♥
Emma ville ha bild ihop med mig ... så klart hon fick. Tack för bilden hjärtat ♥
Finaste Elina och Linus!
Pontus och Robban, så kul... jätte längesedan jag träffat dem båda:)
 
 
 Ingvar och Erik höll tal under kvällen :) 
 
Mina döttrars farfar drog en massa skämt som vanligt! Haha! Och deras farbror Patrik var på strålande humör.
Faster hade fullt upp med mat mm. Och vi andra njöt av det trevliga sällskapet och den goda maten och drickan.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar