tisdag 31 maj 2016

Vilken fantastisk helg det varit!



Känns helt underbart att kunna omge mig med så många fina människor.


Fredagen kväll blev avkopplande och lite bak inför lördagens Ladies Club date.

Jag gav mig på Ray Fares recept på en chokladrulltårta med dulce de leche.

Den blev helt ok J

Recept kommer sen.











I Lördags var det en fantastisk fin dag, solen sken och det kändes som sommar.

Jag fixade i ordning lite innan mina två #partners in Crime” Annika och Christel skulle komma och vi förbereda lite till innan alla tjejerna kom.

Mer om det kommer i ett inlägg senare.


Sen svidade jag om, och cyklade till våra vänner Annika och Mini… där grillandets och en kall slank ner enkelt.

Mini och Chris hade slitet med plattor hela dagen, 6 ton totalt flyttade dom!



Annika hade målat staket hela dagen… så alla var rätt möra.

Men det hindrade inte oss från att dra vidare ner till Åhus Bowling och en runda  spel där.

Det blev en mycket trevlig kväll.



I söndags hämtade Annika mig, Nathalie (Annikas systerdotter) skulle ha avslutning i Kyrkan med kören.



Dom var så himla duktiga J efter kyrkan blev det fika och kaffe i prästgården, var helt underbart i det vackra vädret.

Nathalie tackade så mycket för jag kom, söta unge! Klart jag gör!



Sedan hade jag ett meddelande att jag skulle infinna mig kl. 15 hos yngsta dottern i Viby.

Där blev jag bjuden på fika och fick jätte fina morsdagspresenter, ett jätte fint foto på Theo och en date med Natalie och Emily, vi tre mammor skulle ut och mysa ihop. J Det ser jag fram emot jätte mycket. J

Träffade givetvis döttrarnas sambos och mina barnbarn med :P



Så en riktigt bra helg har det varit!
Hur har din helg varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar