onsdag 3 juni 2015

I lördags bar det av...

Mot Malmö och Bloggmiddagen 2015!
Vilken dag...
Vaknade med huvudvärk som började kännas som migrän.
Tog piller och packade ihop mina saker!
Chris var gullig och skjutsade mig till bussen som skulle ta mig till Kristianstad och tåget till Malmö.
Inhandlade en rejäl kaffe på Espresso house för att försöka få bort huvudvärken och hoppade på tåget.
Typiskt att det var ett tåg som stannade femtielva gånger innan vi anlände till Malmö!
Men när vi anlände stationen i Malmö så försvann huvudvärken :)

Vi hade bokat rum på Scandic Stortorget i Malmö.
Mycket trevliga rum, fräscht och fint.
Sjukt sköna sängar jag sov som en prinsessa!

För övrigt så matchade rummet mig eller jag det :) Jag hade röd regnkappa pga. av vädret! :) och röda väskor  ursnyggt, eller hur.

Men solen tittade med fram under dagen! Så regnkappa var inte nödvändigt hela tiden.

Jag och söta Sofia delade rum, Anna och Anna  delade och bodde vägg i vägg med oss och Gunilla hade rum en bit bort.

Frukosten var god! Det är för mig höjdpunkten med att bo på hotell :)

Yummi!

Resten av dagen då? ...inlägg kommer :)








1 kommentar:

  1. Härligt med hotellfrulle! Vi sov över på Vox i Jönköping i helgen, och det var sååååå gott att plocka ihop det mesta och godaste där.
    Ha det!
    Kramen!
    AnnA

    SvaraRadera