söndag 29 mars 2015

En liten uppdatering!


Inte helt fel med sovmorgon och omelett... så brunch fick det blev förra söndagen.


Och den veckans söndags nöje blev ju att röja i garderoben i hallen. De införskaffade boxarna på ÖB var perfekta till damskor och möjligtvis herrskor modell mindre.





Även nya gardiner kom upp trots den skadade tån... som inte är läkt än ... gillar starkt mitt nya kuddfodral :P


Dagen avslutades med med hämtmat, Thai fick det bli!

Det blev till att åka buss även i måndags, det är kallt om morgonen men så vackert!
Chris inte riktigt bra än...

Efter jobbet var det min första zonterapi på Massage mitt i City.
Ojojoj vad det kändes,,,, inte så mycket när hon gjorde det... jag var lättare i ryggen och trycket hade försvunnit, kändes jätte skönt, så det lär bli fler gånger. Tyvärr inte så ofta som man skulle vilja det kostar dock nästan 600 kr per gång.


Kom hem till dukat bord och färdiglagad mat! Jippi äntligen mådde maken bättre!


Vaknade på tisdagen med en känsla av att va överkörd, jag hade träningsvärk överallt ...hahahaha!
Och jag hade bara fått zonterapi på fötterna men jisses vad det kändes i kroppen!


I tisdags anlände två paket, men mer om det senare!


Vi fuskade och käkade våfflor på tisdagen istället för onsdagen men det gick lika bra :) Våffeldagen var ju i onsdags... åt du våfflor?
I onsdags var vi hos Elina och Linus på middag och firade deras yngsta dotter Freja som fyllt två.
Så himla mysigt, så glad att ha dem i vårt liv! Elina är ju mina flickors kusin precis som Amanda, Emma och Erik. Jag är dock ingift moster (skild från deras morbror sedan många år) ... men för dom ÄR jag moster än :) vilket gör mig väldigt glad eftersom jag älskar dom som mina egna ungar!
En sak är säker, man behöver inte blodsband för att älska någon som de vore ens egna familj. Familj byggs av kärlek och omtanke och inte blod!


I torsdags fyllde vår svärson Marcus år! Och idag söndag ska vi fira honom :)
Det var även event på Lindex med VIP kundkväll. Och Galleria Boulevard part 2 öppnade.


 

En lite goddie fick man med, Damernas Världs senaste nummer och nagellack från Essie.
Det slank med ett par grejor ...

Från Åhlens och Lindex :) Så nöjd!


I fredags var det dags att fira vår söta Emmie, som fyllde 20 år i onsdags!




Det blev en hejdundrande fest med härlig buffé och balkan musik och dans, som över gick till rena schlager diskot! Hahaha! Jag dansade så jag hade ont i tårna i lördags morse när jag vaknade! 
Tårtorna gick inte av för hackor! Katrin hade verkligen lyckats med maten även denna gången! 

I lördags var det segt när man vaknade ...haha, man är inte 20 längre!
Det fick bli köpemat på Parisaren innan vi skulle på handboll, det är ett riktigt hamburgerhak där man får härliga nystekta hamburgare! Så gott!


Sen blev det dags för att ge sig till Arenan i Kristianstad och kolla in IFK, en spännande match trots det inte gällde något. Dom är ju redan serie segrare. Men nu så gäller det! Ska dom lyckas ta guldet!


Nu ska jag fixa lite här hemma innan det är dags att ge sig av och fira Marcus!
Passar på att önska er en härlig kommande vecka!

Som vanligt, klicka på bilden så blir den större.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar