måndag 24 november 2014

Då lider det mot jul...

Har ni varit snälla i år?
Jag har i alla fall skrivet en önskelista :) Så hoppas jag att någon tycker jag varit snäll :)
Och satt ihop lite bilder.




Önskar mig fönsterbelysning till hallen, men kan inte bestämma mig för vilken som är snyggast, :)
Sen blev jag förtjust i taklampan med 5 armar från Mio, hade gjort sig över matrumsbordet.
Och den 3 armade hade gjort sig i sovrummet.
Och ett plättajärn... lånat ut mitt? eller så har det gått upp i rök på något sätt...det är puts borta.
Slickepott... behöver nya :P
Böcker ... mmm härlig njutning. Helst pocket!
Och snacka om njutning... fotmassage hade varit underbart!
Pandora berlocker är något jag gärna hade haft fler av :)
En systemkamera hade varit kul!
Bio är aldrig fel. Älskar klockor! Och en platta hade varit så nice!

Har ni önskat er något?



4 kommentarer:

  1. Inga önskningar inget firande

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så du får inga julklappar för att du inte firar med barnen? En god bok eller biobiljetter hade väl varit trevligt?
      Kram Maya

      Radera
  2. Kan nog lägga till lite av de sakerna på min med he he
    Fast vi håller julklappsbudgeten stramt iår ;)
    Sv. älskar din pintrest ;P massa massa fint och bra tips !
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns så mycket fint jag önskar mig men mest vill jag ha böcker eller slickepottarna :P
      Kul du gillar min Pinterest, du får spana in julkalendern sen :) Där är något för just dig <3
      Kram Maya

      Radera