lördag 22 november 2014

Bäst just nu är....




The Blacklist som är en amerikansk TV-serie, som började sändas den 23 september 2013 i USA på tv-kanalen NBC.
Serien är skapad av Jon Bokenkamp, och huvudrollerna spelas av James Spader och Megan Boone.
Jag kunde inte för mitt liv inte komma på vart jag sett killen i huvudrollen för en dag det slog mig!
På 80-talet var där en kanon film jag gillade som heter Pretty in Pink! Ja just det! Han hade en av huvudrollerna i den...

Visst är han lik sig, ser lite farligare ut men dock lik sig :)

Jag gillar denna typ av serier, men hatar att man ska hålla koll på vilka dagar de går så man inte missar ett avsnitt. 

Tur man har Viaplay :) Så kan man se när man har tid!

Vad tittar ni på?


6 kommentarer:

  1. tror det på netflix jag såg den hur bra som helst, gör som jag spelar in sånt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har tyvärr inte så jag kan spela in det.
      Men eftersom det finns när du känner för att se det på Viasat play är jag nöjd med det.

      Radera
  2. Den serien måste jag spana in! Hoppas allt är bra med er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, har en rygg som bråkar som bara den. Men det är ju inget nytt...haha! Annars är det jätte bra med oss. Vi kan väl se om vi inte kan få till i alla fall en fika. Så längesedan vi sågs. Saknar er <3
      Kram

      Radera
  3. Det ända vi följt av all alla dessa serier som finns där ute är SOA.
    Är skit bra jö:) men nu ligger vi lite efter med sista säsongen:)

    Tack för tips på ännu en bra serie!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja SOA var bra tycker jag i början, men sen den som så många andra spårar ur och blir långdragna.
      Hoppas du gillar denna. Jag hoppas de inte drar ut på den i all evighet utan avslutar den efter denna säsongen.
      Ha en fin vecka!
      Maya

      Radera