torsdag 27 juni 2013

Nytt utskick från Reddville! - Tack


R.E.D.D. Free erbjuder tamponger som skickas hem till dig - helt gratis!
Detta möjliggörs tack vare fantastiska samarbetspartners som sätter skräddarsydd reklam på tampongboxarna kan vi i vår tur erbjuda dig tamponger helt gratis!
Du betalar med information om dig själv och besvarar i varje kampanj en marknadsundersökning.

Säg till om ni önskar en inbjudan, bara meddela mig er e-mailadress. Svårare än så är det inte :)



Nu har jag fått nästa utskick med mina gratis tamponger, ingen produkt att testa med denna gången men super bra information från rfsu 
Läs gärna mer på deras hemsida!
Där finns tips hur man kan undvika besvär, och om man fått besvär vad man kan göra för att återställa balansen i underlivet!
Mycket bra tips!





6 kommentarer:

  1. Det där låter ju hur bra som helst! Skulle bli jätteglad om du kunde skicka en inbjudan till mig :) emmy_emilia@hotmail.com
    Gillar din blogg, kom från början att läsa den pga. din dagliga små tips (som i och för sig var ett tag sen) och har sedan dess fortsatt. Kepp up the good work och ha en trevlig sommar! :D
    Emilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Emilia,
      Kul att du gillar bloggen ♥
      Det kan ta ett tag innan du får något erbjudande, men jag har i alla fall skickat din mailadress till dem och att du är intresserad :)
      Önskar dig med en trevlig sommar!
      Kram Maya

      Radera
  2. Perfekt! Gratis tamponger är precis vad jag behöver!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag löser det Henrik, har ju din mail :)

      Radera
  3. Har du trappat ner på bloggandet ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, har inte riktigt haft tid... händer väldigt mycket just nu :)
      Kram

      Radera