söndag 22 april 2012

PARTY!!

WOW ...vilken helg jag haft :)
Vi hade hur roligt som helt i fredags... efter jobbet gick jag hem till Annika som fixat macka och kaffe till oss innan vi skulle dra i gång med festandet :) Jag ock annikas man tog varsin Gin & Tonic och även ett glas rosé vin hann slinka ner. Hittade ett vin som jag bara var tvungen att köpa till Annika och mig :)
Pink Pet Mycket smak av bär och gott!
Sen började tjejerna strömma till ... vi blev serverade San Fransisco till välkomstdrink! Mums!
När alla anlänt blev det hemmabakad Pizza och pizza sallad! Superbt gott. Sen avslutades maten med massa godsaker som chokladboll och glasstårta.
Sen kom chips och en massa andra godsaker fram... musiken spelades på hög volym och dansen var snabbt i full gång :)
Det togs massor med bilder som vanligt!
Tyvärr blev inte kollaget som jag önskade :( Hittade ett annat som jag postade på facebook :) jag behöver inte redigera bilder för det gör jag ändå inte men jag vill kunna göra collage enkelt och lätt.
De andra som jag hittade och postade på facebook var trevlig ända tills man var klar och då kostade det pengar om man ska spara bilden.
Man kunde posta den på facebook som en länk som öppnar sig när man klickar... inte min melodi!



Inte riktigt bra ...eller hur!

Efter mycket möda och stort besked hittade jag äntligen ett som jag gillade.
Och det var ett som jag redan hade tillgång till :) Picasa :)


Tack till Annika för en super trevlig fredagkväll!
Vad jag har mer hittat på i helgen får komma sen! Men det har varit riktigt härligt!





3 kommentarer:

  1. Picasa är bra prova photoscape gratis och super bra, undervisar l klass 6 i bildhantering och montage i just det

    SvaraRadera
  2. Oj vilket lyckat partaj!
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  3. Är lite avis på dig nu :) Du verkar haft det alldeles underbart :)
    Önskar dig en härlig start på veckan nu Kram

    SvaraRadera