måndag 23 april 2012

Planerat herrbesök


Som sagt jag kan ju tala om att jag var INTE pigg i lördags, kom hem vid halv 3 på morgonen och då sov alla :)
Smög extra mycket... Natalie hade ju herrbesök i helgen *fniss* 
Denna godingen var hos henne! 
Får vi presentera Zack. Världens gosigaste tax!
Det är min kollegas hund, han och hustrun skulle iväg och behövde hundvakt och Natalie tingade Zack :) Hon bara älskar honom.



Tyvärr gillar inte Zack katter eller andra hanhundar ... men ingen blev uppäten i alla fall!
Missy hölls långt borta och kom inte in förren Natalie och Zack gått ut till henne!
Och När Jenny, Anton och Rocky kom så var han även där ute.... det gällde att puzzla så alla var nöjda.
Jen och Anton kom på lördag eftermiddag, vi käkade middag och njör av kvällen. Läste, tittade på tv och snackade.
Så skönt!
Och Jenny var alldeles lyrisk i söndags morse när hon vaknade i husvagnen... hon sover så gott där och tänkte inte förflytta sig därifrån :P *Ler*
Men hon kom ut när Chris kom med nybakta fraller och gott pålägg. Jag  hade kokt ägg med... mmm, så gott ... då känner man att det är helg när man kan äta en god rejäl frukost eller brunch kanske man ska kalla det! :)
Viggo och Natalie var med uppe, det var bara Anton som kurade ner sig i täcket och sov lite till :)
Zack blev med hämtad på söndag kvällen och Missy kom strax efter han åkt, oj vad hon beklagade sig *fniss*

Behöver jag säga att jag slocknade fort i går kväll?
Och välkommen hit följare nummer 55 på Bloggers anslutningsplats Vem du nu än är! 

Men nu är det en ny dag, nya utmaningar ...så... dags att sätta fart!
Tjingeling!


2 kommentarer:

  1. Hej! Tittar in och rövar bort Zack och gömmer honom under min säng så du inte hittar honom. Vi ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄlskar Taxar !!!!!!!!!!!!!!!! Ha en fin dag !

    SvaraRadera
  2. jag är inte jätte förtjust i den sortens tax men annars gillar jag hundar i övrigt o katter med. Ni verkar haft det bra iallafall

    SvaraRadera