fredag 2 mars 2012

Irriterad!


Kommer ni ihåg när jag i november gnällde över att Läkerol förpackningarna inte höll måttet?
Och ni uppmanade mig att kontakta Leaf som marknadsför dem?
Jag har ännu inte fått svar från dem. 


Redan i december så mailade jag dem och frågade om de inte fått in mitt "klagomål"
Och fick detta svaret!

Hej Marianne, 
Tack för ditt mail.

Så fort vi har fått svar från vår kvalitetsavdelning angående din reklamation kommer vi att skicka ett skriftligt brev samt kompensation till dig.

God jul!
Med vänlig hälsning

LEAF Sverige AB
Konsumenttjänst

Louise
Jag är som sagt inte ute efter en massa kompensation men ett ärligt svar vore bra och att det blir åtgärdat!, jag menar det hände ju inte en gång!

Så nu har jag kontaktat dem igen via mail för att se om de bara driver med oss konsumenter och struntar i om vi tycker en produkt är dålig... man kanske skulle sluta köpa Leaf produkter. Helt enkelt bojkotta dem?
Dålig stil är det i alla fall!
Kundservice? Ingen alls skulle jag vilja påstå!

2 kommentarer:

  1. Ja fast då borde alla göra det annars får det ju ingen effekt :)

    SvaraRadera
  2. Så dåligt av dom...

    Svar: Tack Fina Maya...

    SvaraRadera