tisdag 17 januari 2012

Igår var ingen bra dag :(


Det var verkligen måndag igår.
Chris liggandes med feber :(
Och en rörig dag på jobbet... som iofs redde ut sig. Men tidsödande, och det är INTE min melodi.

Lyckades bita i sönder en tand på lunchen...fick i alla fall tandläkartid på fredag!

Sen bar det iväg till stan efter jobbet, bussen var full så den körde rakt förbi mig, fick alltså vänta till nästa.
In till stan, handlade några små grejor kvickt, iväg till frissan som var lite försenad...Men Tack söta Dorota att du kom på din lediga dag och klippte min stackars lugg, så nu ser jag ut igen! *fniss* det kan tolkas på mer än ett sätt.

Iväg till bussen ... missade den men 2 minuter :( vänta en halvtimme på nästa *suck* Väl framme i Åhus, regnar det... Cyklade hem... blöt och frusen kom jag hem, underbar doft maten var klar. Chris hade pytsat in allt i ugnen, nice. Köttet hade jag redan förberett dagen innan så det var bara att värma :)

Sen ringde Natti, näsblod så det sprutade om det :( Stackars tös.. illamående och magont och allmänt kasst.
Mötte upp henne och bäddade ner henne. Att hon inte ska få må bra... Läs här Hoppas något av proven ger oss svar ...det är jobbigt för oss alla. Man mår inget vidare när ens barn mår dåligt!

Så nu beställer jag en bra dag... utan missade bussar, inget regn och framför allt en dag som flyter på jobbet!
Pst... glöm inte nominera mig :) Här!
Tjingeling


3 kommentarer:

  1. Usch ingen bra dag igår :( Jag hoppas och önskar att din dag idag får bli bättre. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja vi har alla våra dagar då det känns som inget funkar och det är bläääää. Ha en fin dag !

    SvaraRadera
  3. Men usch och fy och fasiken också.....inte kul Maya. Så synd om din tös. Lider med både dig och henne. Måtte dom kunna hjälpa henne.

    Hoppas verkligen att det varit bättre för er alla idag.

    KRAM KRAM

    SvaraRadera