måndag 16 januari 2012

Nu behöver jag ER hjälp!

Som sagt jag fick ju ett paket i fredags... som innehöll 10 st Vaniljstänger!




Jag och 11 andra bloggar slåss om de 8 finalplatser, så nu måste ni hjälpa mig komma med!
Så jag får en chans att tävla med ett recept i Vaniljimportens Norden AB recept tävling.




Jag har Chans att få vara med om ni hjälper mig bli nominerad bland de 12!
Klicka på länken nedan och följ anvisningarna!
http://www.vaniljimporten.se/sv/blogg_tävling_nominering.html


När ni nominerar mig har ni med chans att vinna 

Bland dem som nominerat drar dom slumpmässigt en vinnare varje dag under nomineringsperioden.
Priset är 10 st färska vaniljstänger 17-19 cm




  • 16:e-31:e januari - Läsarnas nominering pågår.


  • 1:a februari - Nomineringen har avslutats. De 8 bloggarna som nominerats till plats i finalen offentliggörs, med namn och länkar, på en publik sida på www.vaniljimporten.se


  • 6-12 februari- Bloggarna publicerar sina tävlingsbidrag (recept) på sina bloggar.


  • 13:e februari - Vaniljimporten bjuder in alla Läsare som nominerat + våra egna prenumeranter på Vaniljimportens nyhetsbrev till att rösta på de 8 tävlingsbidragen.
  • Röstningen sker i ett externt system, och pågår mellan den 13:e februari - 18:e februari (kl 24.00).


  • 19:e februari - Offentliggörs vilken Bloggare som vunnit tävlingen. 
  • Det vinnande receptet, jämte 2:an och 3:an, publiceras på en publik sida på www.vaniljimporten.se

En pressrelease om tävlingen och vinnarna skickas ut till fackpress och en rad lokaltidningar.


10 kommentarer:

  1. Sidan kan ej visas
    Länken fungerar ej....

    SvaraRadera
  2. FIXAT såklart!!!!!
    Lycka till raring!!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Nu har du fått min hjälp... Ha en bra dag. Lycka till!!!! Ser att det står "unknown" men det är jag Elisabet Dahl...

    SvaraRadera
  4. Jag får fel meddelande på deras mejladress när jag skickat in.
    Kan du kolla och återkomma med rätt adress till mig.

    KRAM

    SvaraRadera
  5. PSSSSSSTTTTTTT.... du ha nånting att hämta inne hos mej / KraM

    SvaraRadera
  6. Är det fler som fått felmeddelande tillbaka när de mailat?

    /Maya

    SvaraRadera
  7. Men oj.. har redan röstat :((
    Ditt pris skickas i morgon!
    PUSS

    SvaraRadera