söndag 15 januari 2012

Oroar mig för mycket sa någon till mig.... Men NEJ det är befogat!

Vilken skön helg men fami!jen
I går blev det en slappedag med film, hembakad pizza och mys.


Annars var det inte mycket på programmet.

Oroar mig fortfarande för min dottor som pga. av illamående och magont har svårt att äta, och med tanke på att hon gått ner 4 kg på en månad typ så är det väldigt oroväckande.
Så i torsdags var det läkaren som gällde med massor med provtagning, jag var helt urlakad när jag kom hem.
Hon har fått piller mot illamåendet och de verkar hjälpa, så små portioner mat ofta så ska vi nog få igång ätandet igen :)
Lider med henne eftersom hon kämpat med sin vikt hela sitt 18- åriga liv! Hon är 164,5 cm lång och väger med kläder 44,2 kg! Så förstår ni säkert! Hon har alltid älskat mat och ätit som en häst men aldrig gått upp i vikt av det... så det är tufft. Kämpar för hitta kaloririk och bra mat till henne ...utan laktos för det är hon känslig för. Så när hon blir sjuk och tappar i vikt så blir jag väldigt orolig. Och det är en nackdel för mig för så blommar min rosacea,  mest i ansiktet :( Så jag har sådan klåda och ser ut som jag har stora röda finnar överallt :( *suck* Men det kan jag leva med bara Natalie får må bra

Min vackra tös
Idag ska jag fixa undan tvätten här och städa så det är fint till resten av veckan.
Skönt när man kommer hem och det är fint!
Blommorna ska med få sitt idag :) Och katten! *fniss*  Lilla Missy ska ha ren låda och kammas och borstas!

Söta Missy

Men nu mer kaffe och snart lite frukost... och försöka pigga upp en krasslig sambo... Ha en underbar söndag allihop!
Tjingeling!

9 kommentarer:

  1. Stor stor kram till dig <3 n//Gisse

    SvaraRadera
  2. trevlig helg,hoppas dom ser något från alla provtagningar, svårt det där med kroppen och vad den tar till sig.

    SvaraRadera
  3. Nu har bloggboken varit på mellanlandning hos mig. Underbart att få se vad alla har skrivit!

    SvaraRadera
  4. Åhh vilken Pizza, recept? Är ur dålig på baka pizza och tar tacksamt emot dina tips! Kram Mian

    SvaraRadera
  5. Så vacker tjej du har... Riktigt fin, en riktig skönhet.

    Självklart oroar man sig när det gäller ens barn och det kvittar hos gamla dom blir.

    Hoppas det blir MYCKET bättre med henne..

    Svar: Ja då hade vi samma tankar om Annika o Mini.. Är glad att dom inte var med på den..
    KRAMAR <3

    SvaraRadera
  6. Klart du oroar dig, har jag full förståelse för. Som förälder vill man ju alltid det bästa för barnen. Hoppas det blir bättre för er bägge.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hoppas ni får koll och bra svar!!! Jag är 1,65 och har vägt som din dotter fram till jag fyllde 40 och jag fick mitt andra barn!!! Jag har fått lära mig äta bra - sova bra och ta hand om sig! Men det är tufft att gå ner i vikt när/om man är sjuk... och sen få höra att man är så smal att man skaver kläderna från insidan =(

    Klart att du oroar dig...!!! Förstår det!Kramar om (och det var en galet vacker dotter du har)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  8. man kan väl aldrig oroa sig för mycket?? man vill väl altid barnens bästa!!kram

    SvaraRadera
  9. MEn åh.........när ens barn inte mår bra så mår man själv jättedåligt. Klart att det blir svårt under tiden tills ni vet. Men ta bara en dag i taget.....

    KRAM KRAM KRAM

    Hon är så vacker din dotter...otroligt vacker...

    SvaraRadera