söndag 16 oktober 2011

Har ni några tips på förätter...

Jag skulle vilja ha tips på förrätter.
Vad brukar ni ha?
Eller mat man kan ha på buffébordet, det brukar med funka som entrémat!
Samma sak med soppa... man serverar bara mindre portioner, men jag skulle vilja ha annorlunda kul rätter.

Laxbakelse

Kronärtskocka med smör och salt

Kantarelltoast

Varm laxbakelse
Rödbetor med gräddfil och salt
Här hittar ni recepten på de jag har i min "kokbok"

Givetvis länkar jag till er som jag får recept av när jag publicerar dem, om ni har blogg vill säga. :)

3 kommentarer:

  1. du kan ju göra små suchi bitar, luft torkad skinka och olika ostar, foundu, en liten skaldjurssallad på ett isbergssalads blad, olika salami korvar, tapas, grillade jätte räkor, paprikahalvor med olika fyllningar, ja de va dom ja kom på hoppas ja kom med nått förslag du gillade

    SvaraRadera
  2. Åh så mycket gott du bjuder på!:D Jag är vansinnigt förtjust i "Toast Skagen".. men det 'r ju knappast någon annorlunda förrätt!;-)

    Natti Natti ♥

    Kraam Izabell

    SvaraRadera
  3. Ja jisses, hit kan man inte komma och läsa för ofta. Vad mycket gott du har här. Jag blir sugen på precis ALLT.
    Fast många recept går att göra om till smalare varianter, men får bara tänka till lite.
    Fast INTE tårta förståss....det blir svårt ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera