onsdag 29 september 2010

Kall morgon...


Brrrr... vilken kall morgon!
Det märks att det går mot vinter.
Både på gott och ont... jag är ingen vinter människa, snö och skidor är inte i mina ögon mätt något att längta efter!
Jag älskar iofs JULEN!
Och vad allt det innebär!
I går satt jag faktiskt och spånade på lite julklappar :)

Är det någon som köpt den första julklappen än?
Jag vet en som gjort och det är min väninna Bitte :)
Good girl!
Gäller att va ute i god tid!
Hur gör ni... planerar ni väl?
Handlar ni redan eller ute i sista sekunden?

Idag blir det jobba, sen hem och njuta av kvällen... kanske en bra film?
Vi får väl se...inga planer än i alla fall!
Ha en underbar dag!
Tjingeling!

13 kommentarer:

  1. *mojjn mojjn*
    JA bara 6 grader här *BRRRR...fryser*
    Inte en julklapp ännu bruka vara ute sista stunden typ...

    *ARG* min redigera inlägg -knapp e borta idag SKUMMT

    HA EN BRA DAG!!! KJAM

    SvaraRadera
  2. Godmorgon, här är de också kallt, +3 bara nu, brrr
    Jag försöker och handla klappar i tid men har inte börjat ännu, gillar inte sista minuten klappar :)
    Ha en bra dag! kram

    SvaraRadera
  3. Vill inte handla för tidigt då kanske de redan har köpt det! En lista blir det sedan är det bara att håva in:) Det är vitt på marken...

    SvaraRadera
  4. Håller med dej, snö är inget att ha! Men jag älskar också julen :) Brukar alltid vara ute i sista minuten, men i år ska jag försöka planera lite :)

    sv: Ja Gossip Girl är riktigt bra!Jag har inte tittat på det förut, förutom några avsnitt här och där. Så nu kollar jag från början och det är ju jättebra :)

    SvaraRadera
  5. hmm köper allt i sista minuten- tar nån ledig lördag å besöker en större stad och handlar en dag

    SvaraRadera
  6. Vi brukar alltid vara ute tidigt och köpa de första julklapparna, men i år vette tusan vad som hänt. Har inte köpt en endaste ännu, men jag VET vad jag/vi ska köpa i alla fall.
    Sen blir julklapparna köpta när vi ska till Ullared den 29:e oktober.
    Då, ska vi ha ALLT.

    Ha en goer dá.. // Kramen Annelie

    SvaraRadera
  7. HAJ PA DAJ!!! Näää jag har inte ens funderat ännu!!!! PUST!!! hatar hösten,, iförsig man kan tända ljus o så o fina färger när man ser de,,,,snart är de vinter o lite snö,, då lyser de upp lite me lite lite snö....kylan gillar inte ja heller!! de gör ont i kroppa!!! ÖÖÖÖAJJJAAAJJJJJJ!!!! Men man över lever!!! KRAM PÅ DIG VÄNNEN!

    SvaraRadera
  8. Jag planerar men inköpen sker i sista stund :)

    SvaraRadera
  9. Vet du, jag gick förbi en Sia-butik häromdagen och de har redan satt upp 2 julgranar! Så underbart :D
    Det har du rätt i, det kanske man ska prova chokladen till :)

    SvaraRadera
  10. God Morgon ! Helt rätt Maya det är klart det är Herbie !! Lilly och jag älskar Herbie och skulle vilja ha en likadan. Nu har ju Lilly en Skoda som är släkt med VW så vi kallar den Herbie. Ooooh ja den kan prata du ska se när jag gjort något dumt när vi är ute och åker då tutar den.

    SvaraRadera
  11. ALLTID ute i sista minuten. Försöker planera men icke...
    Tack för titten på gardinerna;) Lite smått och gott hemma hos mej. Olika stilar i olika rum och färg;)
    Soppa är gott i alla dess former:))
    Kram

    SvaraRadera
  12. Jag planerar väl, sedan tar jag och Staffan en heldag i stan - shoppar alla julklappar, äter god lunch, shoppar lite till, eftermiddagsfika på EspressoHouse, avslutar shoppingen, bor på hotell över natten och avslutar dagen med en god middag ute!

    Mysigt va?!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  13. Jag köpte första julklappen idag faktiskt :)
    Jag brukar ha köpt färdigt det mesta innan december, tycker inte om att stressa runt i julrushen.

    SvaraRadera