torsdag 6 maj 2010

Snart helg... ska bli skönt!

Hej hopp!
Nu har ni fått lite maträtter, hoppas något passar.
Trodde jag skulle hunnit lägga över alla mina recept vid detta laget men inte då.
Idag ska vi äta Ugnsbakad Laxfilé en av mina favorit recept när det gäller fisk, dels för det går fort när man kommer hem från jobbet och dels för att det är så gott!

Film blir det med idag, denna

Begravt i glömska 












Ännu en bok som blivit film, gillar de skarpt :)
Någon av er som sett den?
Måste säga att det är praktiskt att få hem filmerna direkt i brevlådan.





Vi är ju med i Lovefilm.com om någon nu missat det.
Är det någon som är intresserad så har jag presentkort som ni kan få och testa det!
Men nu är maten strax klar... så här ska dukas!
Tjingeling!

Ps. Anna gärna, lite lättare när man får några tips :)


1 kommentar:

  1. Ååå nu blev jag nyfiken på att se den filmen :)
    Självklart måste vi ta en fika!!!
    Jag kan oftast efter 17.00 så det är bara att hojta till när du kan och vill!
    Kramisar!

    SvaraRadera