onsdag 7 april 2010

Så var det redan onsdag...


God morgon!
I går så blev det inget bloggade på kvällen, bara lite recept och en morgon blogg!
Tiden räcker inte riktigt till.
I dag ska vi på presnt jakt efter jobbet! Chris bästa kompis Claes fyller ju 40! Och vi ska försöka hitta något passade till honom, han precis som Chris är jakt och fiske intresserad så vi får väl se vad vi kan åstadkomma.
Jag jobbar bara idag och morgon, på fredag ska vi köra till Nyköping och Oxelösund, ska bli kul att komma upp där igen, är flera år sedan jag var där.

I går fick vi vår parabol installerad, vi har haft boxer fram till nu med det har på senare tid varit mycket strul.
Så nu kan natti titta på en massa program hon gillar :)
Upptäckte att halva receptet försvunnit, men det är fixar nu! Klicka på länken så kommer ni dit.
Men nu är det dags att ge sig av till jobbet!
Önskar alla en underbar dag!
Kram

4 kommentarer:

  1. Godmorgon
    Här är det bra o det låter som ni också har det bra. Igår var det över tio grader i solen o det smälte ordentligt så vi kanske snart får vår här med :) Hoppas ni får en bra tripp uppåt
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nämen det är ju nästan så att du kommer till mina hemtrakter;) Kram

    SvaraRadera
  3. Mornings!
    Härligt att det redan är onsdag - jag längtar redan till helgen och efter att få rensa i förrådet. Men så är jag lite konstig också...

    Ha en skön onsdag!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Hoppas att ni hide paket till kompisen!
    Massor av kramar!!!!!!!!!!

    SvaraRadera