måndag 4 december 2017

Den mest underbara tiden på året är här...

I'm back...
Hahaha.... ibland blir det lite uppehåll på bloggen för livet... det lät något va? 



Men efter flera dagars magsjuka och jobb...började jobba i fredags igen, dock halv dag... dottern skulle flytta och jag och Chris hjälpte henne. 

Och nu... nu är den snart här... Julen! 
Jag älskar julen. 
Nu har det varit första advent, Jag har till och med hunnit fixa lite hemma... trots dottern flyttade in i sin nya lägenhet i fredags den 1:e och jag var och hjälpte henne.
Mitt barnbarn Melanie var överlycklig för sitt nya rum :) Så underbart att se!


Julen har som sagt även kommit till mitt hus, en Nisse har flyttat in :) Det har varit första advent... Julgranen har kommit på plats :)





Jag har bestämt mig för att inte baka en massa eller laga massor med julgodis utan vi köper det färdigt det vi ska ha i år. Dock ska jag göra trillingnötter och något nyttigt godis till barnbarnen.

Pyntar ni mycket? När kommer granen upp?


6 kommentarer:

  1. Åh vad fint du pyntar inför julen! En riktig julstämning hos dig minsann!
    Jag älskar julen också!

    SvaraRadera
  2. Usch för magsjuka! Ser så juligt och fint ut hos er, här har vi redan pyntat. Tror vi hoppar gran i år för vi har en mer vild än tam 1 åring i huset 😂

    SvaraRadera
  3. Ja nu är den snart här :) JULEN

    SvaraRadera
  4. Så fint ni har pyntat 😍 jag älskar också julen

    SvaraRadera
  5. Älskar julen, pyntar inte jättemycket. Du har gjort det så fint, väldigt fin gran 😍

    SvaraRadera