måndag 27 november 2017

Härlig helg!


Jag har haft en riktigt trevlig helg, en skön fredag med avkoppling. 
Lördagen var jag barnvakt till Melanie, vi trotsade kylan och sparkade boll och lekte ute ... givetvis blev det bamse spel med och pussel :)



På lördag kvällen var det Ladies Club Date på Borgmästaregården, vi firade 5 år ihop! Tyvärr saknade vi Åse och Jenny som hade andra åtagande. 


Maten var fantastisk god och servicen var riktigt bra... bästa som finns är när en servitör har full koll på menyn och rekommenderar rätter, öl och vin mm. och dom har ett fantastiskt upplägg där :) Me like!
Martin med kollegor är grymma. Kan konstatera att detta är den restaurang som är bäst i stan just nu.
Inte bara för maten utan för helheten av mat, service och inredning.




 


Jag och Christel stannade kvar och tog lite after dinner drinks, alltid lika trevligt att sitta och snacka, studera folk och bara njuta av tillvaron. En batteriladdare :)


Söndagen gick till att sortera leksaker så granen ska få sin vanliga plats... där var belamrat med leksaker så det vara bara att börja sortera och fixa... dock hann jag inte lika mycket som jag trodde jag skulle hinna. Kroppen sa ett och knoppen ett annat...



 

Söndagen avslutades med en god rådjursgryta med kantareller. Och Natalie bjöd på mjukpepparkaka.
Riktigt mumsigt...
Blir riktigt skönt att vara på jobbet igen och vila upp sig i dag måndag! *ler*



5 kommentarer:

  1. Ser ju fint ut och maten såg inte dum ut den heller :)

    SvaraRadera
  2. Åh ser ut som en härlig och mysig helg! 😍 ha en bra måndag!

    SvaraRadera
  3. Vilka mysiga bilder!

    http://nouw.com/jasminetornroos

    SvaraRadera