tisdag 26 september 2017

Dag att se fram emot...



Och jag ser verkligen fram emot Stora Inspirationsdagen som jag ska gå på med mina kollegor Sara och Sara!
Årets stora personaldag - om drivkraft, teamwork och arbetsglädje!
Så den 20 november bär det av till Malmö, en som jag verkligen ser fram emot att se är Robert Gustafsson och hans succéföreställning: Tomgång, Framgång, Rundgång.
Andra föreläsare är Petra Mede, David Batra, Lisa Ekström, Kay Pollak, Olof Röhlander, Christer Olsson, Alexandra Pascalidou… så bara en massa höjdare 😊



Ska bli så kul!
Brukar ni gå på inspirations möte med era jobb? 
Om ja tycker ni det ger något? 
Om nej... varför inte? 
Fick höra att det var bortkastad tid? 
Så känner jag definitivt inte de, utan tvärtom... man blir taggad till tusen... i alla fall jag.
Jag har haft nytta av både utbildningar och inspirationsträffar jag varirt på.


2 kommentarer: