torsdag 18 maj 2017

Jag önskar...

Ojojojoj....
Alla önskar vi väl en väldig massa...
Att man får vara frisk, fred på jorden osv.
Så detta är inte helt lätt!
Men önska bör man, drömma lite grann... vem vet en vacker dag slår det kanske in...

Jag önskar att min rygg håller för lek och bus, det hade inte varit fel! Och jag kanske kan få rätsida på den för en önskan har ju faktiskt slagit in att jag ska till Spine Center i Malmö *glad*

Jag önskar jag hade lite extra pengar ... då skulle jag investera i lite snygga trädgårdsmöbler....












Men något jag önskar mig allra mest är att allt hat i världen kunde försvinna, rasism, homofobi och andra saker som leder till krig och elände var puts väck!


Vad önskar du dig?

Detta är en del i en utmaning, #JagUtmaning som  Johanna startat. :) Annorlunda och kul!


1 kommentar: