fredag 19 maj 2017

Jag behöver...

Jag är med i en utmaning, #JagUtmaning som  Johanna startat.
Jag behöver är dagens utmaning...
Och vad jag behöver är sommar!
Åhh vad jag längtar, det är så härligt när solen skiner och man slipper tjocka skor och jackor!
Grönska, vänner glada dagar... här hämtar jag energi som räcker hela den mörka årstiden...
Det får bli en säg det med bilder...
Vad jag behöver är... Min underbara familj, mina vänner, min trädgård, havet, att ha kul, jordgubbar, god mat... detta behöver jag, detta får mig att må bra


















































Vad behöver du?


2 kommentarer:

  1. Åh helt underbart och vilka härliga bilder! Förstår att du längtar efter sommaren , det gör även jag nu!!

    SvaraRadera
  2. Ditt inlägg har valts ut bland tre till och vinna. Jag har startat en omröstning som pågår i 24 timmar. Den med mest röster vinner!

    Här hittar du omröstningen!
    http://daysbyjohanna.se/2017/may/omrostning-jag-behover-2.html#comment

    SvaraRadera