onsdag 12 april 2017

Åhhhh... jag önskar mig...

Funderar på nya trädgårdsmöbler och blev så sugen på att hitta något nytt och fräscht.
Jag vill inte ha trä och inte vitt, kanske man ska satsa på något sådant här?




Jag älskar ju runda bord... men det gör inte maken... men visst är det snyggt?!

Eller kanske detta? Fungerar ju med att sitta ordentligt vid och fika/äta.


Och förvaring till dynorna känns som ett måste.
Dessa hittade jag hos Trademax.se, någon som handlat där?

Nu ska jag väl vela ett tag innan jag bestämmer mig... och då är de väl slut när jag väl kommer till skott...
Hmm...
Får väl se vad Chris tycker!

1 kommentar:

  1. vill ha nytt samtidigt inte... har stora krav man ska kunna sitta länge utan att få ont överallt gärna så man själv kan byta position... man ska sitta skönt för samtal o mys men man måste sitta perfekt för att äta...inte ofta det blir alla rätt....bordet är för lågt..stolar för smala,hårda...ja du vet.... har handlat massor på trade max.... säng,soffa, matsalsgruppen,soffbord o tv bänk kontorstol... o tjocka dynor till altanmöblerna... supernöjd .... även om jag ångrade soffan lite då den var större än jag trodde*hahah. allt utom kontorstolen kom hem till dörren.

    SvaraRadera