onsdag 6 juli 2016

7 arbetsdagar kvar…




Sommar






Om vi räknar med idag.... 7 arbetsdagar... 9 dagar totalt...

Jag hoppas vi får lite bättre väder, skulle behöva lite sol på denna bleka kropp. Speciellt inför bröllopet som vi börjar vår semester med!
Längtar så att få träffa Krizza och hennes Leon Det ska bli fantastiskt roligt.
Det ska bli fantastisk kul.

Vi har redan löst husvakt eller snarare kattvakt… Missy kan ju inte va själv medan vi bor på detta hotell!
Får väl se om Basil dyker upp eller kanske rent av Manuel…  Ni har väl alla sett Pang i Bygget serien? *fniss* I know nothing!


Glutenfri Hallonprinsesstårta




Sen hämtar vi lite tjejer i Eskilstuna för vidare färd hemåt, och då hoppas vi på att Lotta hittat upp till oss från Malmö och Wiro med dyker upp från Halmstad. Och givetvis Katrin är inbokad. Så snart är Hotell Tvärdraget fullbelagt vecka 28 och 29… hahaha!
vecka 29 är fruntimmersveckan och då får vi väl fira några ... :)

Altanmys


Sen kommer förhoppningsvis Tom och Cleo med familj med från Holland J Ska bli fantastiskt kul att träffa alla! Maria och hennes man Leslie dyker förmodligen med upp J Woohoo… så längesedan vi sågs. Och Leslie har jag inte träffat innan så ska bli trevligt.

Åhus namn


Mat på Äspets rökeri hör sommaren till


Nettan och jag har en date vecka 28 middag och musik och dans… sen ska vi hitta ett datum för ytterligare en så Inger med kan vara med! För hon sviker oss på torsdagen…

Sommar sol och 
...salta bad!


Det är lite mycket nu men ska bli så kul! Kan jag be att få strand väder så blir jag riktigt nöjd.
Jag vill sitta ute och äta i Bersån, dricka svalt rosé vin på altanen ... avnjuta fräscha desserter ...mmm...

.
.


Semester längtan är här… och till dess så blir det utekvällar, middagar, dans, musik och att träffa vänner J njuta i vardagen!



1 kommentar: