torsdag 9 juni 2016

WOW... jag är lyckligt lottad!

 
I fredags åkte jag och Katrin och överraskade denna underbara kvinna som tog Examen!
Grattis Annika, nu är du Journalist! Vi är så stolta över dig! Du är fantastisk!


Annika ♥

Sen blev det hem till Katrin för en drink innan vi gav oss iväg ut för att skaka rumpa till dessa godingarna! Lika kul att träffa den och dansa till deras musik!
Alltid bra tryck... och är det inte det så ser vi till att det blir det :P Hålla låda är vi bra på ;)
 


 

Lördagen började med en god frukost! Och sen bara moslade vi och tog det lugnt.


 Sen blev det en runda ut och shoppa lite mat till kvällen... och vilket väder det blev, stora tunga droppar ramlade ner från en mulen himmel och sen kom åskan... sååå mysigt!

I Katrins berså.
 

 
Vi käkade fantastiska räkmackor och drack bubbel innan vi gav oss av till Fredrik på lite förfest! Jisses vad kul vi hade :) Fredrik är bara bäst på att poppa musik och


Sen drog vi till Bånken för att dansa... Fantastiskt kul! Som vanligt! Jag har de mest fantastiska vänner i mitt liv som förgyller det :) Jag är lyckligt lottad!

 
 
 
På söndagen blev det en smarrig frukost ihop med Katrin och Alice... Katrin är bra på det där med frukost! :)
 


 
Sen var det dags att bege mig hem till min man, han är bara bäst! Se vad som väntade på mig, tre favoriter :)
 
Sen fick jag göra lite nytta med, städning av altan stod på schemat... så nu är det med avprickat från listan, på lördags blir det lite folk på grillat och altan häng...
 
 
Till och med kapsylöppnaren kom upp :)



Ha en fantastisk dag!
I morgon är det Examen och student fester som hägrar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar