lördag 31 oktober 2015

Alla Helgons Dag och Halloween...


Idag har jag tänt ljus för alla jag saknar, det gör jag inte bara idag för den sakens skull, men skänker en extra tanke till alla som gått förtidigt, de som levt långa underbara liv och de som avslutat sina liv på tok förtidigt. Personer som stått mig när som inspirerat och lyft upp mig, som gett mig kärlek värme och omtanke.
Det är många i min släkt som inte finns med oss längre och vissa saknar man mer än andra, som ens föräldrar... kommer aldrig sluta sakna dem. Och kära vänner som som förlorat kampen mot sjukdom, saknaden är mer påtaglig vissa dagar än andra. Men dom finns alltid med mig i mitt hjärta.

 Ni är alla saknade.

Och idag är det även Halloween, många ogillar denna tradition men jag älskar det :) Man behöver inte klä ut sig skrämmande ... bara man bjuder på sig själv och har kul. 
Här blir inga läskiga utstyslar, eftersom vi firar med familjen och ingen vill ju skämma Melanie 
Får väl se om hon tycker mormor är läskig i min utstyrsel :P
Så jag önskar er alla en Happy Holloween!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar