lördag 30 maj 2015

Äntligen!


Idag är det äntligen dags, bloggmiddag  med finaste vänner!
Gud vad kul!
Denna gång ska vi vara i Malmö och det är Sofia, Tommy och Anna som arrangerar det.
Kika in på deras bloggar vet jag...bara klicka på namnen.
Anna har en tävling på gång på sin blogg vet jag :)

Någon frågade mig varför man bloggar...
Bloggen har gett mig så många vänner, nya kontakter och så mycket glädje!
Till en början va det för att släkt och vänner skulle veta lite vad som händer här... men nu är det mycket det sociala biten, dock har den inte fått den tid den behövt just nu pga. renovering mm.
Men det kommer igen!

Nu ska jag bota min huvudvärk jag vaknade med och ha lite frukost, sen måste jag packa och ge mig av!
Finaste Sofia och jag ska dela rum så jag gissar på det blir mycket tjejsnack och fnissande :P 
Ha en härlig lördag för det ska jag ha! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar