fredag 11 juli 2014

Vilken vecka...

Denna vecka har varit sjukt kul :)
I tisdags var det tjejträff hos Katrin med Bubbel och tapas innan utgång.

Härliga godsaker!

Sedan rockade vi loss på Disco Disco Disco med Fredrik som DJ, sjukt kul! Vilket drag det blev!


 Tack Katrin för god mat och övernattning, du är BÄST! Love you ♥

I onsdags var Aysel och Anders hos oss och det blev en kall god öl och grillad korv, och sen så kvällsdopp med mina döttrar, svärsöner, svåger, systerdotter med sambo och barn!
Helt underbart, 24 grader i vattnet!




Sen drog vi ner på Handelsbaren och lyssnade på bästa Patriks Combo, lika kul som alltid. 


Det slank ner en och annan god drink med :)



Bästa draget! Sjukt bra!

Torsdagen gick i en rasande takt på jobbet, sen kompade jag ut fredagen så jag började min ledighet och semester :) Underbart!


Väl hemma så blev jag serverad bubbel av maken och vi firade in att semestern kunde börja.


Sen kom Katrin och Olivia och vi käkade ihop och en massa snackade, så kul.
Vi hade inte träffat Olivia på två år typ, bara pratat i telefon... så äntligen kunde vi ses!
Underbart med spontan besök :)


Vi njöt av sommar värmen och satt i bersån och drack cider.
Sen stack vi till Handelsbaren och där blev det strawberrie margaritas! 


Som vanligt var det fullt ös av Patriks Combo.
Och träffade många kära vänner och lärde känna några nya! Härligt.

Patrik himself



Fredde

Anders


Och Emil poppade musik mellan seten.


Sen slank det ner ett par Strawberrie daiquiris :)

 Här är Katrin och Olivia med Harry som vi lärde känna, stockholms kille som visade sig skulle spela på Siesta i Hässlehom i dag, han är trummis i Hoffmaestro.
Riktigt trevlig kille.


Vaknade som vanligt okristligt tidigt men lyckades somna om, steg upp först vid 8 och sen blev det kaffe på sängen till Katrin vid 9 innan vi drog till stranden.



Härliga vågor och 22 grader i vattnet, enda felet vi är som grillade kräfter efter tre timmar på stranden trots solfaktor 15! Tror jag badade bort det... osmart!



Christian fixade lunch ... haha! Vi fick frallor med :)))
När Katrin och Olivia åkt kom Aysel och döttrarna och solade medan jag intog skuggläge i hängmattan!
Jim och kompis kikade med förbi... kul att se honom, var ett tag sedan sist :)
Får bli en längre träff en annan dag så vi hinner snacka lite mer.


Vaknade av att en ekorre satt och kastade kottar på mig från trädet! Hahahaha!


I kväll blir nog en lugn kväll... tror jag... haha, men man ska aldrig säga aldrig :)


1 kommentar: