måndag 7 juli 2014

Helt fantastisk helg.


Eftersom det är fredag och sen semesterdags för flera av mina kollegor körde vi dubbeldragning av vinlotteriet :) 
Här är potten!

Jag kammade hem 4 flaskor gott vin! Toppen!
Helgen var räddad *fniss*


Vi kopplade av fredagen och njöt och laddade för lördagen, började med lite tvätt och städ och plock... 
sen hann vi även spela lite dart med Syrran och svågern.
Jag loosade och fick vika tvätt... hahaha!'



När man viker tvätt får man dricka en kall god öl.
:)
Sen dök Azsel och Anders upp, det blev med dart, bubbel och lite salta kex och små plock.
Sen grillade vi vildsvin och rådjur, med nypotatis, sallad och hemmagjord tzatziki.
Sen avslutade vi middagen med  kaffe, nyplockade jordgubbar och vispgrädde!
Mums!


Vi hann även med en promenad ner till stranden.


Vi fick jättefina presenter av Anders och Aysel, så fint... och jag vet precis vad som ska bo i burken! Perfect!



Söndagen blev sovmorgon, sen frukost och sen en dag på stranden! Ljuvligt!
Härligt i vattnet med 22 grader! Helt badvänligt för mig.



En toppen helg helt klart... i dag laddar jag för sista arbetsveckan, mycket hålligång, med vänner och massa kul saker! Det kommer bli en kanon vecka! Njuta av dagen och gör det mesta av den! Kramar från mig!



1 kommentar:

  1. Vad bra - då behöver ni inte gå törstiga i helgen! :)

    Sv. Ja, det får vi göra! :)

    SvaraRadera