måndag 30 juni 2014

Lite uppdatering är kanske på sin plats?


Förra veckan var väl ingen höjdarvecka, magont från hell, men mår i alla fall bättre igen :)
Och tydligen så är det ingen fara så länge man inte har feber eller diarré... vilket jag inte hade. 
Både mottagningen och sjukvårdsupplysningen sa samma sak...undra om de läser efter en mall? 
 Jaja jag över levde i alla fall.

Mina vänner envisas med att det är stress och visst har det varit mycket på jobbet med allt. Men samtidigt tycker jag det är kul. Men inte roligt att inte må bra.

 Jag jobbade hemifrån ett par dagar och kom i kapp med en himla massa, känner mig väldigt nöjd.

Och sen mår man inte dåligt med denna vyn till frukost och lunch.


Det är ju så underbart i trädgården nu när allt blommar :) Älskar att bo här.


Katten passade mig när jag va hemma, hon låg inne och sov och snarkade som en hel karl! Hahaha!
Nu börjar sommarmaten, kassler och sallader och grillat ... åhh så gott det är.


Jag har fått torrsprickor på hälen och beställde hem Baby foot från Apotea.se 
Vilken service, kom dagen efter så i torsdags skuttade jag runt med dessa plastpåsarna på fötterna.

Och min glossybox kom, super nöjd!
Berättar mer i ett annat inlägg lite senare.
Och i fredags kväll kom Katrin och Emmie, Isabel och Julia hit.

Vi grillade och käkade hjortryggbiff.
Sen blev det en runda till hamnfesten i Åhus.


I lördags blev det hjortfärslimpa fylld med kantareller och ost. och vi avslutade med en Kokos/Pannacottapaj innan alla töserna skulle i väg, jag och Chris njöt av kvällen och satt på altanen till sent ... så underbart nu när man kan sitta ute sent.
Nu blir det att ge sig av till jobbet, ha en toppen dag mina vänner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar