söndag 16 mars 2014

Här har det buzzats :) - Knorr färdiga såser.





För ett tag sedan fick jag ett paket från Buzzador. Alltid lika spännande!


Ett paket innehållandes Knorr såser, färdiga att bara värma och använda.
Det har delats ut såser till släkt, vänner och kollegor. Jag hoppas att alla har buzzat dem nu. :) Jag har Buzzat på Facebook och på Instagram precis som så många andra som testat dessa :) Spännande att höra vad andra tycker och tänker :)




Först ut här hemma blev Bearnaisesåsen ihop med en 80-tals klassiker, ris, kassler och annans. Denna sås blev makens favorit.



Sen har de olika såserna provats till olika maträtter, till vildsvinfilé, hjortfilé, ytterfilé, pannbiffar, köttbullar och kotletter.
Smarta och enkla att värma, bara att sätta in i mikron och vips du har en varm färdig sås till middagen.
Enda jag kunde önska var att de var lite krämigare.




Här hittar ni alla inlägg på bloggen om och med Buzzador!

Vill du med bli en Buzzador, alltså få prova på en massa kul saker helt gratis!
Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Maya_Nielsen):
Anmäl dig till Buzzador Här!

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
Kolla Här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar