fredag 15 februari 2013

Mysig dag med min darling!


Som jag berättat innan så turas vi om att hitta på något för varann på alla hjärtans dag!
I går var det Christians tur, det blev middag på en ny restaurang...



Skaldjursbakelse på färskost

Kalvfilé Oskar

Passionsfrukts pannacotta

All mat var helt gudomlig, kan bara rekommendera dem ....ät och njut!
Fick även meddelande från underbara vänner och min familj! Tack alla ni ♥ ni värmer mitt hjärta!


Fick även hjärta av en av våra chefer, så nu syns vi i mörkret med :))))


6 kommentarer:


  1. Mums,, vilken god middag... *snålvattnet rinner*

    Reflex ja,, jisses vad många reflexer vi delade ut som busschaufförer,, men inte fasen använde folk de ändå.. :o((
    För VILKEN skillnad det är...

    Ha en helt underbar helg.. // Kramen Annelie

    SvaraRadera
  2. Nu var det längesedan.jag hälsade på hos dig. Mycket intressant att läsa :)
    Härlig Ladies night. Och jättefin middagskväll med din käraste <3

    Ha en fin helg hälsar Bibbi

    SvaraRadera
  3. Jo..oj va gott det såg ut...smaskens... :)
    Minns inte vad vi åt på hjärtedagen där här...fast vi firar ju inte sådant här förstås...!
    Kanske man borde göra ?


    Ha så fint :)

    SvaraRadera
  4. SV: Det var riktigt gott!:)

    Tack för de fina orden inne hos Kenneth i min gästblogg :)

    Ha en fin dag fina!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Ni verkar ha haft en lika underbar dag som vi hade på vår kryssning :)

    SvaraRadera
  6. Vad fiffigt att turas om med alla hjärtansdag. Det ser otroligt läckert ut. / Nettan

    SvaraRadera