söndag 10 juni 2012

Slappe söndag


Blir nog inte många knop här idag!
Lite trött efter gårdagens slit ..men vilket trevligt avslut vi fick på lördagen!

Grillade på taket hos Jim ..mitt i Kristianstad... härligt och lite annorlunda :)
Trevligt trevligt!


Underbara människor, mycket skratt och god mat! Jim och Lotta hade gjort en ljuvlig potatisgratäng och en utsökt sallad! Mums!
Jag hoppas de inte är för slitna idag när de ska på Robins bal :)
Jätte kul att träffa Robin, han och min yngsta dotter har ju gått på dagis ihop :))) För många år sedan!

Men nu ska jag dra mig till soffan, känns som jag behöver en tupplur efter bloggande och tvättvikning.
Ha en ljuvlig söndag!
Tjingeling.


2 kommentarer:

  1. Låter som en lyckad kväll!
    ps: jodå nu är allt inlämnat ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så skönt för dig! Nu kan du äntligen koppla av lite :)
      Kolla hur ni har det någon fredag eller lördag... tänkte ni kunde komma hit på lite god mat, kanske grillat?
      Kram

      Radera