lördag 9 juni 2012

Wohoooo solen skiner ♥

Åhhh vilken vecka det varit, underbart, kul och givade på så många sätt.

Strandhugg
Mer bilder på Kristianstadbladet från strandhugg hittar ni här!
Det har varit Sveriges nationaldag, blogg middag med världens finaste töser, Strandhugg med allsång i tivoliparken, flutit på kanon på jobbet, lärt mig massor med nya spännande saker. Träffat intressanta människor och idag blir det grillfets med underbara vänner.
Men först lite fix på stora altanen, städa och skura den lite. Och framförallt få i ordning där!


Önskar alla en ljuvlig dag! För det tänker jag ha här i solskenet
Tjingeling!







8 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt. Här regnar det idag fast det var strålande sol igår. Ha en fin lördag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det klarnar upp, man behöver ju lite sol när man är ledig :)
      Kram

      Radera
  2. Sv: Jag gillar Jacob´s Creek som finns att köpa för runt 60 kr på systemet.

    Men något som går att beställa hem på systemet och som jag köper mycket av när jag är Danmark och tyskland är Stone Valley, det rekomenderar jag starkt!

    Hoppas vädre blir bra för grillfesten ikväll i Kristianstad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stone Valley, det ska jag komma ihåg... rosé är ljuvligt gott på sommaren :)
      Jacob´s Creek ska jag testa nästa gång jag handlar!
      Dom har lovat sämre väder... men jag är optimist! Solen ska skina på oss :))

      Radera
  3. JA visst e de härligt me sol. Här ska vi ha "kalas" mannen fyller år Å då e de så härligt sitta ute, man får mer plats då.
    hade gott
    KRAM!!!

    SvaraRadera
  4. Hmmm.. hoppas du tar en lugn o skön söndag nu o vilar upp dig efter alla äventyr i veckan så du orkar med nästa vecka :) ha en skön söndag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hitills har den varit lugn, lite fix och pul blir det säkert... men mest vila :)
      Kram

      Radera
  5. Härligt med härlig solskens väder:-) Vad fina bilder du bjuder på!!!:)

    ha en skön söndag!

    Kraam Izabell

    SvaraRadera