söndag 5 februari 2012

Då var det dags...



Det har varit dåligt med inlägg här men de flesta vet ju varför, bara att läsa inläggen innan.
Natalie mår något bättre. Hon vill till skolaan, men orolig för hon inte ska orka... och det förstår jag.
Det går sakta men säkert framåt.
Men jag känner mig som jag går bakåt...är så trött!
Och nu är det dags att välja ut ett av mina recept med vaniljstänger att tävla med.
Det lutar åt mitt favorit recept :) Men inte 100% säker än.


Och i morgon ska jag jobba, känner att det kan nog vara bra för mig och skingra tankarna lite!
Jag hoppas att ni har överseende att jag inte susar runt och hälsar på men det kommer sen igen :) jag behöver bara lite tid att återhämta mig.
Vi har fått mer fakta om Natalies pappa och det är inga roliga nyheter även om han är något bättre varje dag.

Viktigast för mig är att Emily och Natalie inte far illa i allt detta. Jag vill att mina flickor ska ha det bra, vara friska och känna sig trygga!
Med andra ord... Jobbedag :)
Val av recept publicerar jag i morgon!


17 kommentarer:

  1. Vi vill också att du ska må bra så ta den tid du behöver. Vi är här när du orkar. Kram

    SvaraRadera
  2. Har inte haft tid och möjlighet att snoka runt i "alla mina kära bloggar" på ett tag eftersom jag är så trött när jag kommer hem från jobbet, lagat mat, umgåtts med barn och så vidare :-)
    Och så kommer jag in här och läser att ni inte alls har det bra :-(

    Hoppas verkligen att gastroskopin kan räta ut frågetecknen och att hennes pappa kommer tillbaka till sitt gamla jag igen!

    SvaraRadera
  3. Vännen då... sänder dig styrkekramar.
    HOPPAS verkligen din dotter blir piggelin snabbare än snabbast och även att hennes pappa blir bra snart så hon slipper oroa sig för hans skull också.
    Förstår det känns som att du har varit / är lite under isen nu, men du är stark. Försök att ha det sååå bra som du kan ha det i alla fall.. // Kramar om

    SvaraRadera
  4. Jag sänder er kramar och hoppas att allt snart är på rätt väg igen <3

    Var rädda om varandra

    Kram

    SvaraRadera
  5. *kramar om*
    Duvetvar dina vänner finns... du slipper oss inte så lätt*fniss*

    ha en så bra dag du kan

    SvaraRadera
  6. <3<3<3<3<3<3<3
    <3<3<3<3 <3<3<3<3<3
    <3<3<3
    <3<3
    <3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  7. Man kan välja på wordpress med. :) Blir det att jag flyttar så blir det helt klart wordpress. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Tänker på er vännen <3<3kram Annika hedentorp ....

    SvaraRadera
  9. Klart du är trött vännen! Du har ju varit lite av limmet som hållt samman vardagen mitt i allt detta! Nu när det börjar ljusna och du kan slappna av märks hur trött du är! Glöm inte av dig själv mitt allt detta nu vännen!! Kramar i massor

    SvaraRadera