torsdag 26 april 2012

Det började ju bra...


Haft en bra dag på jobbet, massor fixat, Härligt! älskar mitt jobb!
Vi ska få nya telefoner på jobbet  *fniss* jag brukar va den som svarar så det ska bli kul och se om jag lyckas koppla vidare samtalen ...hehe, man vet ju inte vart de kommer att hamna när jag är i farten!

Sen bar det av hem, Chrs mår kasst :( tråkigt, hoppas det går om fort!
Natalie tog sin dator och försvann ut till sig, ni som känner henne vet att hon har forbi för kräk... hon är nu livrädd att Chris ska börja kräkas :S

Sen kom Gunnsan och hämtade mig och vi begav oss mot Tollarp och Gisses place "Torpet"
Gud vad mysigt där är!
Hon höll i ett "Home Party" massor med riktigt nice saker. Kika in här så får ni se vad som visades.
Berättar mer om det senare.
Tack Gisse för ljuvligt god ostbricka och en trevlig kväll
När jag var på partyt så hade jag min telefon i väskan och hade inte hört att Natalie ringt efter mig :(
Hon hade fått en panikångest attack :( Min lilla söta tös!
Men Gunnsan och jag begav oss hemåt strax efter hon ringt så sen kunde jag tillbringa ett par timmar med henne och se till att hon mådde något bättre och kunde somna.
Det gör ONT i mitt mamma hjärta när hon mår så dålig! :(
Men slutet gott... nu sover min lilla pärla sött.

Tack Gunnsan för skjuten idag  Kul att hinna snacka lite, saknar våra Pingel Party... måste ju snart va dags för ett :)))
Men nu är denna kvinna helt slut!
Natti på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar