onsdag 28 mars 2012

WOW... onsdag!





God morgon fina ni!
Ja, jag och Chris ska gifta oss, men inte förrän 2013! 
Ska berätta mer om det en annan dag.
Men som ni vet så är jag en planerings gillande människa :)
Så jag vill hitta just den ringen JAG vill ha :) 
Och Jag tror jag funnit den!



Dagen kommer att bli en solig skön dag hoppas jag... 20 grader i går... kan det blir bättre?

Messade Lotta i går, vi blir några tjejer på lördag hos henne, sååå kul!
Dricka lite vin ihop och snacka en massa goja.
LÄNGTAR massor till Malmö!

Sen har Chris och Jörgen kommit överens om att jag och Annette ska planera nästa date för oss ♥
Smart drag "gubbar"
Men nu är det jobbedags!




6 kommentarer:

  1. Ohh va roligt..
    Jag köpte min drömklänning(bröllopsklänning) som fortfarande hönger i garderoben för vi har inte gift oss än heheheh

    SvaraRadera
  2. Åh grattis, bröllop :) Vad mysigt, då är det mycket att börja planera nu då. Kram fina

    SvaraRadera
  3. Åhh .. Så du ska till Malmö, underbara Malmö :)

    SvaraRadera
  4. Oj, vilket spännande år du har framför dig nu då med all planering! Grattis och ha det underbart önskar Farmskan

    SvaraRadera
  5. *SUPERGRATTIS* va nyfiken jag blir... vet ju hur fint du alltid får ihop de...
    ha en solig men blåsig dag KRAM!!!

    SvaraRadera