söndag 25 december 2011

Vad underbart


att vakna utvilad... och vad härligt det är att fira jul utan stress!
Jag hoppas ni haft det lika bra som vi?
Vi landade oss framför Tv:n kl 15 för att enligt tradition kika på Kalle Anka önskar God Jul :)
Och då är det fika med glögg och mandelmusslor och lite julgotter.


Efter Kalle blev det julklapps utdelning, Natalie läst rim och delade ut dem :) 

Natalie Pyntade sig med :))
Mina julklappar ♥
Sen blev det dags att duka upp maten, oj vad gott det är med jul mat! Men tur man äter det bara till jul :) annars hade det nog inte varit lika gott :)


Från oss alla till er alla
En god fortsättning!


Nu ska jag äta en sen frukost, sen fixa till mig och packa ihop lite ... det är Juldagsmys hos Emily och Marcus kl 15 :)
I kväll ska jag på fest med finaste vännen Katrin och en massa vänner, sist jag hörde var vi över 200 personer så det ska bli riktigt kul! 
Chris och Natti ska mysa och titta på film 

♥ Ännu en härlig dag! ♥

5 kommentarer:

  1. Härligt, God fortsättning :)

    SvaraRadera
  2. *Oj, ingen liten fest. Tyckte vi hade fest i förra helgen och var många, 41 personer. Hihi...

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Åh, vad mysigt ni verkar ha haft det! Kramar i massor och god fortsättning till dig fina fina vännen!!

    SvaraRadera
  4. Ser ut att ha varit UNDERBART!
    God Jul på er!

    SvaraRadera
  5. Ni såg ut till att ha haft en underbar kväll igår. Men hur i hela friden orkar du med ett brakkalas ikväll??? Hade jag aldrig orkat.

    Må gott
    KRAM

    SvaraRadera