fredag 23 december 2011

Lillejul...Mys Jul


I dag har det varit full fart på förmiddagen... Nenne ringde och väkte mig!!! Hör och häpna... kl 9,30!
Men det har sin naturliga förklaring... julklapps inslagningen pågick till nästan 2 på natten ...haha!
Men Nenne kom ner susandes och vi överlämnade varandras julklappar och vi fixade frukost och mös ihop :)
Gäller att passa på ...min systerdotter är inte lätt att få en mys stund med
Hon mer eller mindre bor i idrottshallar och arenor med sina söner som spelar Hockey, boxas och spelar fotboll!
Hennes svägerska och jag har sagt till henne att det är INTE bra för HYN att sitta instängd på såna ställe typ 24/7!


Julgodiset är redo... sista fixades i dag! Recept hittar ni om ni klickar på GODIS... nere på höger sida!
Och desserten fixades med... klicka på Dessert för recept.
Maten fixades och huset städades så allt var redo för nästa besök.
Efter som Chris och jag firar själva med barn så är det alltid mysigt att träffa släkt och vänner innan och efter.
Emily firar med sin sambo och hans familj hon älskar stora släkt sammankomster till jul med mycket folk och massor med stoj och stök :)
Och jag älskar det lugna och mysiga och gemytliga med bara de närmaste.
I år blir det bara Natalie som är hemma för utom mig och Chris. Ska bli så mysigt!
Så idag har vi har middag här med Emily och Marcus... och lite jultema blev det :) Men ingen julmat!



Mycket mys och snack och skratt :) En underbar kväll helt enkelt... Emily hittade gamla fotoalbum och pärmar där jag sparat saker de gjort i skolan och även innan dess :) Gud vad kul det är med gamla bilder :)))
Nu ska jag mysa lite med familjen innan ögonen ramlar ihop :)
Lite på nålar går vi här... Chris lillasyster Alexandra har åkt in på förlossningen i dag och nu väntar vi på om det blir en julklapp eller ej

Ha en skön uppesittar kväll Kram och God Jul!



7 kommentarer:

  1. Vi tillbringar julen ensamma och har det lugnt. Melissa har väl frågat om vi inte kan ha en riktig jul med släktingarna, men samtidigt vill hon också ha det lugnt =)
    God Jul och ha en underbar jul
    Kram

    SvaraRadera
  2. God Jul önskar jag dig och din familja vännen, ni har ett sååå vacker, varmt, ombonat, trevligt hem..

    Ta hand om dig nu och NJUT av julefriden.

    Varm JULkram <3

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en fin julafton!

    SvaraRadera
  4. Härliga jul!
    ♥ GOD JUL ♥ kram Anna

    SvaraRadera
  5. Ha en ljuvlig jul! Kram FAB http://fabs.blogg.se

    SvaraRadera