fredag 16 december 2011

Film ~ Hangover 2



Såg ni ettan?
Titta då INTE på tvåan... sämre än detta blir det nog inte! 
Väldigt besviken!



Uppföljaren till jättesuccén Baksmällan.
Phil (Bradley Cooper), Stu (Ed Helms), Alan (Zach Galifianakis) och Doug (Justin Bartha) reser till det exotiska Thailand för att fira Stus bröllop. Vad skulle kunna gå fel? I regissören Todd Phillips hejdlöst roliga uppföljare till den prisbelönta kanonsuccén får vi se att även om det som händer i Vegas kanske stannar i Vegas kan man knappt ens föreställa sig vad som händer i Bangkok.

3 kommentarer:

  1. Såg ettan men var inte överförtjust- ett par garv var väl allt. Så mitt betyg på ettan var ok-men inte mer.
    Tror jag hoppar tvåan.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag blev oxå grymt besviken på tvåan. Men jag tycker ofta att uppföljarna är sämre...därför borde man skita i att titta på uppföljarna, men jag har svårt att låta bli!

    Ha en bra lördag

    SvaraRadera
  3. Kanske bor vi grannar här nere på Österlen...vi blev också tvingade till kommunalt va o avlopp...102 500 kr till tomtgränsen,sedan inkoppling till huset ytterligare flera sköna tusenlappar som fick vingar!Västanbäck ligger mellan Gnalöv o Bolshög.....kanske kan jag vinka till dig???

    Kram

    SvaraRadera