lördag 17 december 2011

Lördag i mitt hjärta!


Denna dag behöver jag!
En lördag med massor med mys!
Skön sov morgon och snart ska det sättas en brasa och sättas deg till Skåne pepparkakor, bakas julgodis och förberedas lite till maten i kväll.
Vem vet, kanske Katrin, Emmie och Alice kikar ner :)
Julmusiken är på och det känns faktiskt som jag har lite julstämning :)
Chris är på bjudjakt  i Glimminge och ungdomarna sover, Missy passar mig varje steg jag tar...det kan ju vankas frukost"knax" :))) livet känns toppen just nu!
Jag hoppas ni får en underbar lördag!

4 kommentarer:

  1. God morgon!
    Bjudjakt i Glimminge...kanske i närheten av Västanbäck?men det finns ju fler Glimminge)
    Önskar dig en riktigt trevlig jul!

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Hej igen, Maya!

    Ska nog oxå gå på julgodis idag. Kanske lägger jag in sill.
    Slå in några klappar står på listan.
    Hoppas vår vedfarbror kommer med en beställd leverans, för en brasa måste man ju ha nu, det blir så mycket mysigare...

    Ha en kanondag och hälsa Chris när han kommer hem.
    Stefan skickar med en hälsning ochså.

    Kramiz :-)

    SvaraRadera